Inte så tokigt ändå

Jag är ibland lite för snabb med att döma ut vissa produkter jag provar. Dallas från Benefit var en av produkterna jag halv-dissade i våras, men nu har jag gett det en andra chans och det är nog inte så tokigt ändå. Det jag störde mig mest på var den starka parfymdoften, men efter att ha legat i mina lådor i ett halvår har det mesta utav doften försvunnit och av någon konstig anledning så är färgen så mycket bättre nu på hösten än vad den var i våras. Jag blir nog tvungen att uppgradera Dallas till en 4:a (bra).
image75

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Ja, visst är det konstigt. Vissa grejer älskar man glömmer bort ett tag, tar upp igen och förstår inte grejen med. Andra gillar man inte, låter ligga, provar igen och älskar... Det är kosntigt, men det är så i alla fall. Speciellt gäller det foundations tycker jag.

Får jag gissa att din hudfärg är annorlunda mot när du testade förra gången? Eller så är det ljuset ute? Eller kanske bara smaken som ändrats! Kul att du gillar det nu. En så dyr produkt vill man ju använda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback