Mera dåligt

Igår tog min älskling slut och eftersom att jag inte hunnit köpa någon ny blev jag tvungen att leta lite i mina lådor efter något annat att ta bort min andra älskling med. Det som låg överst i lådan var en liten provflaska av Take the day off makeup remover for lids lashes and lips, Clinique som jag faktiskt aldrig har provat tidiagre och inte behövde man vara ledsen för det för var helt totalt värdelös.

Tog inte bort mascaran det minsta utan jag fick stå och gnida hur länge som helst med min lilla bomullsrondell och sen hamnade ändå mascaran på både handduk och under ögat.

Nej tack! Det här är något jag aldrig kommer att köpa. Betyg 1(katastrof)

Kommentarer
Postat av: Murphy

Åh nu fick jag en liten idé. Köp en bi facil, ge den till mig, och i utbyte får du den där instant pur. Gillar inte den alls, har typ bara använt den två gånger. Deal? :)
Puss

Postat av: MAKEitUP

hahaha... lätt! Puss

2007-09-04 @ 21:00:43
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback